Таращанський заклад дошкільної освіти «Берізка» Таращанської міської ради Київської області
Київська область, Білоцерківський район

Музичний керівник

                                                  Музика - це "вітаміни" для дітей

    Благодійні звуки формують міцне фізичне зоров'я та розвивають здібності малюків.

    Медики стверджують, що багато сучасних хвороб у дітей пов'язані з нестачею в їхньому житті добротворних звуків. Вони потрібні для гармонійного повноцінного фізичного та інтелектуального розвитку і в утробі матері, і після народження.

    Дзюркіт струмка, шелест листя, щебетання птахів, сюркотіння цвіркуна і багато-багато інших звуків, серед яких людина жила впродовж тисячоліть, сьогодні змінилися ревищем реактивних літаків, гуркотінням автомобілів, побутової техніки тощо. А замість ніжного співу матері дитина чує постріли, лайливі слова, зойки жаху з телевізійних трилерів. Батьки рідко надають значення таким "дрібницям". Проте благозвучні звуки природи та музики мають величезний вплив на організм на фізіологічному рівні. Доведено, що музика може заспокоювати чи збуджувати нервову систему, прискорювати чи уповільнювати роботу серця та дихання , підвищувати чи нормалізувати артеріальний тиск, спазмувати чи розслаблювати м'язи, підвищувати рівень ендорфіну (речовина, яка виробляється в мозку і сприяє підвищенню життєвого тонусу людини, усуненню больового синдрому тощо), регулювати температуру тіла, активізувати імунітет, стимулювати вироблення гормонів, що блокують стрес

    Музика – могутній засіб всебічного розвитку дитини, формування її духовного світу. Вона розширює її кругозір, знайомить з різноманітними явищами, збагачує почуттями, викликає радісні переживання, сприяє вихованню правильного ставлення до навколишнього світу. Залучення до музики активізує сприймання, мислення та мову, виховує високий естетичний смак, розвиває музичні здібності, уяву, творчу ініціативу, всебічно впливає на її розвиток.

Використання фольклору для розвитку дошкільнят

   Фольклор є цінним дидактичним матеріалом у розвитку малечі. Яскраві образи добра і зла в піснях та казках доступні і зрозумілі дітям.

   Дитина молодшого віку живе більшою мірою почуттями, ніж розумом: явища та предмети, з якими вона стикається, сприймаються нею, передусім, емоційно. Це є потужним стимулом у розвитку естетичних почуттів дитини.  Особливостями дитячої психіки визначається  вибір поетичних образів, весь склад дитячого фольклору. Поетичні твори, які багато століть передавалися від покоління до покоління, поступово набули форми, які найповніше відповідають законам дитячої естетики.  Відома особлива вразливість дітей, їх готовність до казкового сприйняття світу. У цьому плані фольклор виступає як синкретичне мистецтво, в якому яскраво виражений ігровий початок, може бути базисним грунтом для розвитку особистості - морального, естетичного, інтелектуального й фізичного.

   Фольклор допомагає розвитку творчій особистості індивідуума, реалізації механізмів, закладених природних задатків в кожного. Це найдоступніший шлях до освоєння через народну пісню та гру довкілля, оволодіння поетичним словом, це форма самопізнання та самовираження одночасно.

   Емоційне сприйняття народного мистецтва формує в дитині спроможність до співпереживання. Ця здатність втрачена сучасною людиною. Люди поступово відучилися співпереживати, співчувати, тобто відучилися вставати на позицію іншої людини.

   Ці якісті особисточті, які потребують реабілітації найвищою мірою, потрібно розвивати з раннього дитинства!

Співайте і вивчайте пісеньки разом зі своєю дитиною!

Укр.нар. пісня "Равлику-павлику"

https://www.youtube.com/watch?v=FHZICckrPZg

Укр. нар. пісня "Іди, іди, дощику"

https://www.youtube.com/watch?v=BrjfsPTv31o

Укр.нар.пісня "Вийди, вийди, сонечко"

https://www.youtube.com/watch?v=SnC4C5Xig8U

 

 

 

Логін: *

Пароль: *