Таращанський заклад дошкільної освіти «Берізка» Таращанської міської ради Київської області
Київська область, Білоцерківський район

Річний звіт про діяльність закладу освіти

Звіт керівника

Таращанського закладу дошкільної освіти  «Берізка»

Таращанської міської ради Київської області

перед батьками, колективом та громадськістю з питань

статутної діяльності закладу у 2023/2024 навчальному році

31 травня 2024 року

 

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178 та на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю», а також, відповідно власного Статуту та річного плану роботи.

 

Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

Головною метою ЗДО є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

У своїй діяльності ЗДО керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»,  «Про охорону праці» «Про дорожній рух»,  Конвенцією про права дитини, Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, програмою розвитку дитини «Українське дошкілля» , власним Статутом та іншими нормативно-правовими документами.

          Вся робота закладу була направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування  особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Колектив ЗДО спрямував свої зусилля на розв'язання завдань:

1 Розвиток мовлення дітей з використанням сучасних технологій.

2. Формування достатнього та необхідного рівня знань та умінь дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі, елементарних норм поведінки в надзвичайних ситуаціях.

3. Забезпечувати необхідний психолого-педагогічний супровід, удосконалення форм, методів та прийомів роботи шляхом впровадження сучасних інноваційних освітніх технологій у роботу з дошкільниками з особливими освітніми потребами.

 Загальна характеристика.

Таращанський заклад дошкільної освіти «Берізка» розпочав функціонування у 1983 році.

         Розташований за адресою: провул. Білоцерківський, 52

Режим роботи ЗДО – 10,5 годин. Тривалість роботи з 7.30 до 18.00. 5-денний робочий день.

Наш сайт – http://tarbrz.dytsadok.org.ua/

Наша електронна пошта  - email: tar_dnz_berizka@ukr.net

Склад вихованців.

Проектна потужність - 170 місць.

В ЗДО працює 3 групи: ясельно-молодша, середня, старша .

Загальна кількість дітей на кінець навчального року становила 48 дітей.

Зараховування дітей до закладу дошкільної освіти здійснювалося на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження дитини.

Кадрове забезпечення.

В дошкільному закладі працює досвідчений педагогічний колектив.  Всього 7 педагогів: директор і керівник музичний, асистент вихователя, 5 вихователів.

Педагогів з повною вищою освітою – 2 особи; середньою-спеціальною – 5 осіб. 2 педагоги мають педагогічне «вихователь-методист».

За стажем роботи: до 20 років – 1особа; до 30 років – 4 особи; більше 30 років – 2 особи.

Кваліфікаційні категорії педагогів:

«спеціаліст вищої категорії» - 1 особа.

 «спеціаліст 11 тарифного розряду» – 6 осіб.

Курсова перепідготовка на 2023/2023 н.р. проходила відповідно до плану.

Педагоги ведуть постійну пошукову роботу з метою підвищення якості освітнього процесу. Вихователі будують свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні, користуються новими технологіями, які вивчаються із різних методичних видань.

Як керівник закладу, я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну, інноваційну роботу педагогів.

Персональний внесок керівника з підвищення рівня організації освітнього процесу  в ЗДО.

З метою визначення рівня та вдосконалення освітнього процесу, адміністрацією ЗДО були охоплені контролем усі суттєві питання. Спостереження за якістю педагогічного процесу, співбесіди з вихователями, перегляди занять, інші форми роботи з дітьми дали змогу стверджувати, що загалом педагоги закладу спрямовують освітній процес на розвиток комунікації дошкільників, вчать вмінню спілкуватися та жити в навколишньому світі.

          У цьому навчальному році були проведені педагогічні ради:

  1. Про безпечну та якісну освіту – запоруку самореалізації особистості дошкільника, основні завдання розвитку закладу та завдання педагогічного колективу щодо їх реалізації
  2. Розвиток зв'язного мовлення дошкільників засобами прийомів мнемотехніки.
  3. Формуємо навички безпечної поведінки у дошкільників.
  4. Про результативність освітньої роботи в ЗДО. Підсумки роботи за рік.

У 2023/2024 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально. Адміністрація закладу охопила оперативним контролем стан підготовки до навчального року, виконання вимог режиму в ЗДО. Під час педрад, семінарів використовувались інтерактивні методи навчання педагогів: дискусії, ділові ігри, вправи. Проведення відкритих занять стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлюються, пошуку нестандартних, цікавих рішень, а також сприяло збільшенню самооцінки.

Продовжує працювати сайт ЗДО, постійно оновлюється інформація.

Організація різних форм роботи з дітьми

Освітній процес у закладі освіти здійснюється відповідно до Базового компонента дошкільної освіти і програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

     У 2023/2024 навчальному році були проведені свята і розваги:

- День дошкілля;

- Осінні свята і розваги;

- Свято Миколая;

- Новий рік;

- Різдвяне свято;

- Весняні свята;

- Стрітення;

- Великдень;

- День вишиванки;

- День матері;

- Випускне свято;

- Лялькові вистави.

Проведені тематичні тижні:

«Слава Україні! Героям слава!»

Тижні ОБЖД: «Про безпеку дбай та інших навчай», «Бережи себе, малюк», «Щоб не трапилось біди – обережні будьте ви»

«Мова рідна – серцю милий спів»

«Людина починається з добра»

Тиждень дитячої книги «З книгою жить – з добром дружить»

«Наш край, що зветься Україна»

«Театральна казка хай триває – і в житті малечі оживає»

Методичні дні: «У рідній мові паростки лози», День дитини, День дошкілля, День доброти.

         Організація  освітнього процесу забезпечує належний рівень фізичного, інтелектуального, естетичного розвитку.

Пріоритетним напрямком роботи залишається турбота про фізичний розвиток дітей, зміцнення та укріплення здоров'я, психологічна підтримка.

Ми постійно взаємодіяли з батьками. Були проведені: загальні та групові батьківські збори,  запрошували на свята. Було проведено анкетування. Активно взаємодіяли педагоги з батьками у групах Viber.

У 2023/2024 навчальному році діяли гуртки:

ясельно-молодша група Козерівська В.Ф. «Про себе треба знати, про себе треба дбати»

середня група Бузинна Л.П. «Україна – моя батьківщина»

старша Машковська Л.В. «Цікаві шашки»

середня Коваленко Н.О. «Скарбниця моралі»

ясельно-молодша Третяк Л.С. «Казкова фізкультура»

Робота з наступності із школою та батьками.

Співпраця ЗДО із закладами загальної середньої освіти на належному рівні, відповідно до плану «Забезпечення наступності ЗДО та ЗЗСО». Реалізація наступності з боку дошкільної ланки освіти полягає у формуванні готовності дітей старшого дошкільного віку до систематичного навчання і шкільного життя, що передбачає мотиваційну, емоційно-вольову, комунікативну, фізичну підготовку, розвиток пізнавальних, психічних процесів та мовлення, прищеплення елементарних навчальних умінь. Задля реалізації цих завдань педагогами закладу проводились із дітьми бесіди та заняття про школу, майбутнє навчання в ній.

Харчування.

У ЗДО встановлений 3-х разовий режим харчування. Вартість харчування становить 60% від фактичної вартості харчування на день відповідно розпорядження Таращанської міської 

  Безкоштовно харчуються:

- діти із малозабезпечених сімей;

 діти, батьки яких є мобілізованими;

 діти, батьки яких є учасниками бойових дій;

 діти з ООП;

 ВПО.

Багатодітні сім'ї сплачують

 50% від вартості харчування

 за день.

    Постійний контроль за правильною організацією харчування дітей здійснюється директором та медичною сестрою.

Усі продукти харчування, що надходять до ЗДО відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи.

Створення умов щодо безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу.

Навчальний заклад забезпечений нормативно-правовими документами, у відповідності до яких ведеться документація. Своєчасно було видано накази про організацію роботи, щодо запобігання дитячого травматизму в закладі освіти в осінній, зимовий, весняний та літній періоди, про підсумки роботи закладу щодо запобігання дитячого травматизму.

Згідно з графіками проводились інструктажі з працівниками з безпеки життєдіяльності дітей, охорони праці, пожежної безпеки.

Питання, які розглядалися на нарадах при директору, виробничих нарадах. :

охорона праці;

цивільний захист;

профілактика травматизму;

проблеми охорони життєдіяльності дітей;

санітарно-гігієнічний режим;

правила внутрішнього розпорядку;

підготовка до нового навчального року;

організація літнього оздоровлення.

Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

Матеріально-технічна база закладу поліпшувалась за рахунок бюджетних коштів.

За бюджетні кошти ПРУ:

  • забезпечено паливом бензиновий генератор 2,5 кВт для альтернативного живлення;
  • придбано сучасний пожежний щит та засоби пожежогасіння;
  • забезпечено медичними засобами;
  • забезпечено ковдрами;
  • забезпечено запас питної бутильованої води в об’ємі 48 л;
  • проведено проточну  воду;
  • забезпечено частину укриття твердим покриттям підлоги;
  • збільшено висоту дверного отвору та встановлено металеві вхідні двері;
  • придбано та встановлено вентилятор ВК-125 для припливно-витяжної вентиляції;
  • придбано роутер для Wi-Fi.

Також:

- в котельні замінено твердопаливний котел;

- придбано миючі та дезінфікуючі засоби;

- проведено теплу воду в усіх групових кімнатах.

Отримали від ООН (ЮНІСЕФ) UNICEF Ukraine 3 набори для  розвитку дітей "Нумо відкривай та розвивай":

Звернення батьків до адміністрації закладу були в усній формі в основному

з питань зарахування дітей до ЗДО.

Пропозиції та зауваження батьків приймаються з вдячністю, з адекватним реагуванням та враховуються в подальшій роботі.

Підводячи підсумок вищевикладеного, вважаю, що всі поставлені перед колективом завдання – виконанні, а проведена робота може бути оцінена задовільно.

Щиро дякуємо за надану допомогу всім, хто був небайдужий до наших проблем. А ми з свого боку i надалі будемо дотримуватися самого головного завдання ЗДО – це охорона життя i здоров'я кожного вихованця i всебічний його розвиток.

Логін: *

Пароль: *